Summa sidvisningar

lördag 2 april 2011

Mysigt värre! =)

Tjenare alla, idag har varit helt kanon dag. Har varit fullt upp hela dan. Gick upp och åt frukost sen kom "bubu" (min mamma, kevin döpt om henne till det nä han var en liten kille). Här har bakats bullar så det räcker för ett helt kompani. =) Kevin och tindra har busar jätte mycket med varann, så underbart att se. Syskon kärleken är starkare än ever. =) Fick också testat vad som händer när man kör en plastbunke i micron i över 3-4 min med smör i. Min mamma dekorerade så fint på mitt glasfat i micron. =P
Upptäckte också idag att jag fått ett vykort angående tindras inskolningstiden + att dom hade bokat en tid till mig i FREDAGS..... Snacka om pinsamt. Så inskolningen börjar på måndag kl 9. =) Ska bli sååå roligt, att hon äntligen kommer in på ett dagis. 




Nu blir det nog att hoppa i säng.. 


seeee yaaaaa...     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar