Summa sidvisningar

fredag 15 april 2011

Kvalitets tid med Kevin

Idag har varit en helt underbar dag. Jag och kevin har varit på lekplayset med Nova och Sofia. =) Grymt roligt, kevin blir helt till sig när vi ska dit. Ännu mer när Nova ska med. =P Sen efter det åkte vi hem och åt mac donalds. Tindra fick efter många, många om och men vara med J. Han har börjat på ett nytt skift så han jobbar mellan 8-17. Så han kunde inte komma ifrån jobbet idag vilket betyder att hans tid med tindra på fredagar måste strykas! =O Och det var tydligen helt OK tyckte han för det kom inget förslag att han skulle kunna vara med henne på lördag eller några mera timmar på söndag. Men intresset för det kanske inte är så starkt. Jag vet inte men känns tråkigt för Tindra, J hade tydligen inget dålig samvete att han istället för att går upp i timmar med tindra så går han ner! Men orkar liksom inte bry mig så mycket om det för det är ändå han som ska hålla uppe kontakten mellan dom. Tråkigt bara att min och kevins Egentid som vi, bara vi har tillsammans är helt borta. Men men detta skiftet skulle hålla på i 5 veckor vad jag fattade det som, men det är ju ingen som vet om det ska fortsätta. 
Jag har haft mormor besök här ett par dagar, så har varit trevligt. Kevin och tindra har fått lite nya kläder och jag fick köpt nya vårskor till kevin.


Nu är jag bra trött så orkar inte skriva mera, kan hända att jag skriver mer i morgon. 


Seeeee yaaaaa.....


      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar