Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Fullt ös, medvetslös! =)

Tjoohoo.. Varit fullt upp hela veckan. Fick ju som sagt hem ett vykort om att tindra skulle börja sin inskolning nu i måndags. Grejen är det att det skulle hon egentligen göra i mitten av maj så blev ju lite paff där det dimpade ner i brevlådan. Det har gått jätte bra, ett litet bekymmer är att när vi ska gå ut och leka på gården så är ju kevin där såklart =). Han blir ju jätte glad när han ser att jag är där, han vill ju leka och så, visst att vi kan göra det lite grann då tindra också får vara med men när vi skulle gå då blev han helt förstörd.. Så ledsen när jag skulle gå så vet inte riktigt hur man kan göra på bästa sett.. Så är denna veckan och nästa, sen är det ju påsklov och sen börjar hon på riktigt den 25 tror jag det blir. 

Idag blir det till att gå ner på stan med mamma och noel, käka lite lunch och sen hem för att göra sockerägg! Såå roligt, kommer blir asbra. =) Kommer lägga upp bild sen på hur dom blir. Är ju också till försäljning så bara att hojta till om ni vill ha. =)

Angående mig och J så är det ett avslutat kapitel. Kan inte springa runt och tro på nått som inte ens finns där. Har blivit så fel allting mellan oss så om det finns en chans så är den vällldigt liten. Men det är inte det jag tänker på som nummer 1 eller 2 eller 15. =)  Han har sagt vad han vill och det kommer nog bli bra i slutändan. 

Så i morgon ska jag allt ut på jakt, haha nä ska hem till en vän och förhoppningsvis grilla om vädret tillåter. Blir nog ett par öl också så får vi se vart kvällen tar vägen. =)
Och vet ni vart tindra ska vara?? HOS J!! De ni.. Första natten han har henne, kommer ju vara lite stand by men detta är nått han måste klara själv. Men dom första gångerna så är det ju klart att jag finns om det behövs. 


Nu ska jag plocka ihop mig och dra mig ner mot stan! Hoppas ni får en bra dag. =)

seeee yaaaa....  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar