Summa sidvisningar

måndag 11 april 2011

Är gött seg idag..

Så trött idag va! Efter vi gick upp kl 8 så åt barnen frukost och sen iväg till dagis. Var kalas idag igen, =P så det var chokladmuffins. Jätte goda men tindra tyckte inte dom var så goda. Efter det skulle vi går ut, tänkte jag skulle gått hem istället för att gå ut eftersom det blev så jobbigt sist med kevin. Men han skulle gå med sin grupp till lekplatsen så tänkte att då stannar vi lite. Det var bara det att kevin och hans grupp gick förbi oss så då såg han ju mig och ville inte gå med dom längre. Han ville gunga och vara med mig. Men fröknarna gjorde det jätte bra och sa till han att dom skulle till lekplatsen och åka rutchkana och det fanns gungor där. =) Så gick bra tillslut.  
Idag ska jag och tindra städa lite och tvätta. Ja juste ja måste ju berätta att som ni säkert redan vet så går ju inte till dagmamman på måndagar. Jag som var lite seg och inte riktigt med i svängarna går ner till dagmamman och plingar på. Tyckte det var konstigt att det inte var några barnvagnar utanför men tänkte hon har väl tagit in dom. Plingade på och väntade... Sen efter ett tag öppnar hon, vilket i samma sekund jag kom på att hon inte vara hos henne idag. HAHA.. aa så kan det blir. Hon fick sig ett gott skratt och jag blev så trött på mig själv. =P 
Nu ska jag göra lite lunch, lägga tindra efter det och så ska jag hoppa in i duschen. 

Hoppas ni får en underbar dag i solen!

seeee yaaaaa.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar