Summa sidvisningar

söndag 6 mars 2011

vattkoppor =(

Nu sitter man här helt barnledig. Finns så mycket man skulle behöva göra men vet inte vart jag ska börja. Blir bara stressad av att sitta stilla och har tusen saker man "måste" göra. Eller om jag ska ta en kopp kaffe och sätta mig ute i solen med min bok? Det lät ju inte helt fel. =P 
J har varit och hämtat BÅDE kevin och tindra för typ 30 min. Är gött trött efter dessa nätter. Hoppas verkligen på att det blir bättre inatt. Tindra har verkligen koppor överallt. Från topp till tå. I öronen, i munnen, på läpparna. Så försöker att verkligen undvika att ge henne nått salt. Fy stackarn alltså. Men hoppas på att det blir bättre snart. =( 
Min underbar mamma var här hela dagen igår och hjälpte mig med barnen och mitt hushållet. Fick sovit ett par timmar på soffan också och det var väl behövligt. Så hade en del krafter till natten, så det var gött de. Man blir verkligen helt fuckt up när man inte får sin sömn. Där kan man snacka om personlighetsstörningar. =P haha 
Nä nu ska jag gå ut och njuta av solen med min bok och en kopp kaffe!




Ha det bäst i vårsolen..




seeeee yaaaaaa..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar