Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2011

Vara inne denna fina dag!?!

Idag är jag verkligen sugen på att gå ut i solen, dock blåser det lite men va gör det? Det är ju sol och klarblå himmel!! Men Tindra har ju fortfarande vattkoppor så det går inte. Var ute en sväng på altanen och gjorde rent mina utemöbler och placerade ut dom så nu går det att sitta där ute. Tindra tyckte det var jätte roligt att vara där, en helt ny upplevelse. Men sen blev hon lite för trött så gick in och la henne och så tänkte jag sätta mig och läsa lite bok. Ska vara nere till carema och prata med min dietist.
 Nu kom min mor som ska ha tindra undertiden som jag ska åka ner. Så tindra vaknade då mamma glömde av att hon inte skulle plinga, så får se hur roligt detta kommer bli idag. Ingen bok blev det heller men kan ju ta det i kväll kanske. Nu ska jag skutta iväg. 


Ha det underbar i vår vädret..


seeee yaaaa..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar