Summa sidvisningar

fredag 12 augusti 2011

Ska banne mig börja blogga igen.

Har gått för lång tid i mellan mina blogg inlägg, känner det inom mig. Måste ha ett ställe där jag kan skriva av mig. Kunna skriva/säga va fan jag vill. Bättre att skriva det här än att säga det. =P


Nu åter till mitt liv igen. Inte mycket som har förändrats. J är likadan och inte värre. Han mår ju inte bra förstår ni. Så behöver ju ta hänsyn och förstå han. phfff bullshit. Vill förstå han och hjälpa han men han släpper ju inte in mig. Är så trött att stå på utsidan och kolla in och allt är suddigt. Hur svårt är det att säga hur läget ligger till. Visst jag mår dåligt, går sjukskriven och så men jag måste hålla det lilla skenet jag har upp för barnens skull. J har ju varannan vecka ledigt medans jag jämt har barn. Sen har han ju bara K. Och då kan han inte öka i timmar med T. Vi har börjat byta på fredagar nu. Eller vi ska göra det. Skulle börjar med det förra fredagen men då fick jag feber och sen ställdes J fisketur in som han skulle åka med på sön. Så han fick åkt på lördag i stället vilket resulterade i att barnen var hos mig. Skulle gått ut men blev inget med det. Fick vara hemma med 40 graders feber med båda barnen. Visst jag hade kunnat säga att han skulle ta barnen, vilket han skulle ha gjort, men tänkte jag är snäll så han kan få ut och fiska. Men borde ha lärt mig vid detta laget att det är meningslöst att hjälpt J när man aldrig får någon hjälp tillbaka.. Men nu är det slut med tjänster ifrån mig. Har fanimej fått nog av att vara snäll och förstående. Tråkigt då jag verkligen vill ha tillbaka han. Vet inte vad det är som gör att jag vill ha han, tror att det finns en stor möjlighet i att jag tänker på allt bra vi har tillsammans. Allt roligt vi gjort m.m. Jag menar om vi har haft det en så kan det ju komma tillbaka igen eller? Eller så vill jag det så himla mycket att jag inte ser sanningen. Så förvirrad.. =(

Nä nu blir det sängen..
NattiNatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar