Summa sidvisningar

torsdag 25 augusti 2011

Kickade assssss! =)

Tjenixen, idag har varit en kanon dag. Gjort en hel del roliga saker som har fått mig att tänka på annat för en stund. Varit och bowlade med min arbetsgrupp och vem tror ni vann? Jo jag.. hehe Är så grymt kul att bowla. Börjar fundera i om man ska gå med i nått lag kanske. För skoj skull. Hade varit roligt, blir till att kolla upp det kanske. Sen blev det att hämta T på dagis och hem till Jessica och Emil. Blev en roadtripp till Nolhagaparken och kollade på får. Barnen älskade de. Sen iväg och handla efter det, skönt att man har vänner som kan ställa upp. Hade varit gött jobbigt att "stor" handla och bära hem allt sen. Så det har jag fått gjort idag också. Skönt, nu väntar jag bara på att pengarna ska rulla in på kontot så jag kan betala mina räkningar. Mindre roligt men skönt när det är över. Nu blir det till att skutta i säng. Natti natti på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar