Summa sidvisningar

tisdag 16 augusti 2011

Den upprepade frågan vad ska man göra för mat?

Idag har barnen varit hemma då det är varit studiedag på dagis. Gått och små plockat lite över allt. Blir till att tvätta och ta golven m.m. i morgon. Skönt att man känner att man börjar komma på fötter igen. Ska försöka röja i odning här så man kan ha fest på fredag som jag har planerat. Kommer bli roligt att kunna ha fest hemma då man (när man är barnledig) bara är det på dagen annars. Så en hel kväll barnledig med vänner och så. Nice ska det bli. Vad ska man göra för mat idag? Har verkligen ingen fantasi över huvudtaget. Fick för övrigt lämna in min telefon som varit sönder, gick inte att ladda m.m. Mobilen kostade inget men sladdjäveln gick på 600 spänn. =/ Plus att tv avgiften dimpade ner i brevlådan denna månaden så har 1200 kr denna månaden i utgifter som jag inte räknade med. Men å andra sidan så är jag färdigt med sängen nu så då får jag hela underhållsstödet utav J.  Så denna kommer nog styra upp sig ändå. Fått upp grindar på balkongen oxå nu så barnen kan vara ute utan att springa iväg. =) Nä men nu ska jag ta och leta lite recept så man får gjort någon middag idag. Ni har inga förslag?
ha en kanon dag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar