Summa sidvisningar

lördag 13 augusti 2011

febriga hela klanen!

Jag har då inte beställt någon feber.. Inte på någon utav mina barn. Tindra har varit varit feberfri sen i går då hon började på sin penicillin mot öroninflammation. Då får kevin feber istället. Vad är det frågan om liksom? Aahh Blir att stanna inne hela helgen då. Tråkigt då det är fint väder ute och jag tänkte vi skulle gått till lekplatsen.  Men men sånt är livet. Hoppas det går över snart. Har för övrigt skickat iväg ett mess till J så hoppas på att jag får det svaret jag vill ha. Men oavsett vad det blir för svar så får jag veta hur allt ska gå. Mor min är på väg hit också så jag kan cykla ner och köpa ipren och hämta ut min mobil som varit sönder i typ 3 veckor.  Nu ska jag kurra ner mig i soffan med K och T.
Ha en kanon dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar