Summa sidvisningar

måndag 22 augusti 2011

oj oj en hel veckan sedan

Hejsan, shit va dålig jag har varit på att skriva nu den sista veckan. Varit fullt upp. Fick blodförgiftning i fingret samtidigt som jag redan åt penicillin, skumt. Sen i fredags så hade jag fest, var roligt. Träffa folk och så. Det bästa var nog ändå när Jessi sjöng för oss. Sådan vacker stämma.  =P Idag har jag inte gjort ett skit, tänkte jag skulle gå och lägga mig men vet inte om det är någon idé då jag ska hämta tindra kl 2. hmm aa får se på de. Vad som händer ang. mig och J så har inget förändrats. Han mådde inte så bra så i fredags kunde han kanske inte ha T. Men kunde ju inte säga till alla som skulle komma att dom inte kunde komma för att J mådde dåligt. Så tänkte jag isf kunde åkt till han vid 7 och lagt T och sen kommit dit igen på natten och tagit henne om hon skulle ha vaknat, men då fick jag skäll ifrån Jessi att jag var toffel. =P haha men J fixade det helt själv så det var ju bra de. Nä tror allt att jag lägga mig och kollat film så får vi se vad som händer. somnar jag så somnar ja.. Haj dåååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar