Summa sidvisningar

fredag 12 augusti 2011

Hur kan man vara så blind?

Fan va förbannad jag är. T är hemma för hon har feber, haft det sedan i tisdags så tänkte åka in med henne men har ju ej bilbarnstolen utan den har J. Skev till han igår att jag behöver den för jag måste åka in med T. Fick till svar: när behöver du den? Skrev: Så fort jag har hittat någon som kan köra. Varav han skrev: ok kommer med den kl 12. Borde man inte som PAPPA ta ansvar?! Det är hans dotter som är sjuk, borde han inte säga (även om jag skulle hitta någon som kan köra) att han kör oss ändå med tanke på att det faktiskt är hans dotter? Bara för att jag och han bråkat så ska det inte gå ut över barnen. Jag tror att han tror att om han skulle köra oss så HJÄLPER han mig. Och det vill han inte göra. Istället för att se det som att hans dotter behöver åka in till läkaren! ÅÅhh Så jävla ledsen på han!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar