Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

Back to square one!!

Hej, Denna dagen har varit SÄMST! Var på föräldramöte vilket var roligt och givande. Men pratade med J efteråt och då han säger att han eg. inte orkar ha T nu när han mår så dåligt. Så nu har han fått sin vilja igenom. T kommer vara hos mig 100%. Alltså ingenting hos J, tills han börjar bli bättre. Tänk om jag hade kunnat göra så när jag mådde som sämst. Det hade ju varit underbart.  Så fort man börjar ta små lätta steg framåt i livet så kommer det en jävla ångvält och kör över en, och för att vara extra säker så backar den tillbaka oxå. Allt känns så hopplöst, just de här att han ser inte hur bra han eg. har det. Det allra tråkigaste är ju för T del. Då den lilla delen dom har börjat bygga upp, även om det är lite så har dom ändå byggt upp nått. Den delen rasar ju helt för henne. Ååh så fruktansvärt ledsen och känner mig så o uppskattad! Känns som om jag är någon jävla boll som det går att sparka på när det passar. Försöker och försöker men spelar ingen roll hur man än försöker ta sig upp så får man alltid en spark i nyllet! Känner mig helt bruten. Så splittrad! Kommer nog snurra mycket tankar i huvudet när jag ska lägga mig. Därför blir det nog att somna framför en film idag.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar